קידום אתרים אורגני: שבעת כללי הברזל לאתר מוביל בגוגל

היי, הגעת למדריך לקידום אתרים אורגני!

נשמע לך קצת סינית? לא נורא, בהמשך אסביר הכל, אני מבטיח.

במדריך זה כתבתי לך את שבעת כללי הברזל לקידום אורגני לאתר – שיהפכו אותך מעסק בינוני לעסק מצליח ומוביל בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני  לעורכי דין ולעסקים SEO.

אז קדימה בואו נצא לדרך!

תוכן עניינים

מה זה בכלל SEO קידום אתרים אורגני?

SEO –  Search Engine Optimization או בעברית "קידום אורגני" הוא תהליך לקידום אתר אינטרנט באופן אורגני.

האם קורה לכם שאתם שואלים את עצמכם: למה האתר של המתחרים שלי בעמוד הראשון בגוגל ושלי לא? האם זה קשור למקדם האתר שלכם או אולי לדומיין שרכשתם? בכל אופן אם אתם שואפים לקדם את האתר שלכם, ללמוד איך להשיג תוצאה מובילה במנוע החיפוש האורגני, ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם הגעתם למקום הנכון!

אנחנו שומעים כל הזמן את המושג "קידום אתרים אורגני" אבל לא כולנו עדיין יודעים מה זה אומר, אז בדיוק בשביל זה אני פה – כדי לעשות לכם סדר בבלגן!

קידום אתרים אורגני מתייחס למכלול פעולות שעלינו לבצע בכדי להוביל אתר כלשהו למקומות מתקדמים במנוע החיפוש של גוגל. בדרך כלל אתר שמקודם באופן אורגני – יופיע בין המקומות הראשונים בגוגל, כשהגולשים יחפשו ביטוי הקשור באופן ישיר לתחום העיסוק שלנו. הקידום האורגני נועד כדי ליצור לעסק שלנו נוכחות דיגיטלית, להגדיל את החשיפה של הגולשים לאתר, ולהרחיב את מעגל הלקוחות שיגדילו את רווחיות העסק שלנו.

אז איך זה עובד? הגולשים מקלידים במנוע החיפוש בגוגל ביטוי כלשהו/מילות מפתח ומנוע החיפוש של גוגל נותן לנו את התוצאות המובילות ביותר. כולנו מכירים את זה, כשאנחנו צריכים משהו – אנחנו ישר "רצים" ומחפשים אותו בגוגל, נכון?

אז נכון, מילות המפתח בגוגל הן הבסיס לקידום אתרים אורגני, אבל לא רק. לכן היה לי חשוב לעשות לכם קצת סדר בנושא באמצעות שבעת כללי הברזל של קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים אורגני: שבעת כללי הברזל לקידום אורגני עם תוצאות

  1. מחקר מעמיק של מילות מפתח

    כלל ברזל ראשון, הוא להכין תוכנית תוכן תקופתית מראש, המבוססת על מחקר SEO של מילות מפתח. המחקר המעמיק של מילות המפתח יעניק לך מידע רחב אודות קהל היעד שלך, רצונותיו, צרכיו, כמה אנשים מחפשים את מילת המפתח בחודש, תחרותיות ועוד. את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך ניתן לגלות בעזרת חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה. מה הכוונה? בעזרת מילות המפתח הנכונות, האתר שלך יופיעו בעמודים הראשונים של גוגל באופן אורגני.

  2. תוכן מקצועי ואיכותי

    תשתית התוכן חשובה מאין כמוה  לכל עסק שמעוניין בקידום אתרים אורגני . השפה שלך עם הגולשים באה לידי ביטוי באמצעות התוכן, תוכן איכותי, סוחף ומעניין יוביל לקידום האתר והעסק שלך ולהפך. תוכן לא קריא, טריוויאלי ולא מעניין יגרום לנסיגת הגולשים מהאתר. המושג תוכן מתייחס לכל חומר העולה באתר כגון: מאמרים, כתבות, סרטונים ותמונות. טיפ קטן – אם תוסיפו תמונה מעניינת לטקסט כתוב זה יסייע לכם למשוך את תשומת לב הגולשים.

  3. הכר את המתחרים

    כדי לנצח בשדה הקרב הדיגיטלי, לבדל את העסק שלכם משאר המתחרים בשוק אתם צריכים להכיר את המתחרים שלכם. חשוב שתדעו עליהם הכל: אילו מוצרים הם מספקים, מהן האסטרטגיות השיווקיות של המתחרים , כמה גולשים נכנסים לאתרים שלהם, איזה תוכן שהם מפרסמים מעניין את הגולשים ועוד. את כל המידע החשוב הזה תקבלו אם תבצעו מחקר מתחרים מעמיק באמצעות חברת קידום אתרים מנוסה, ובכך תוכלו להעניק לקהל לקוחותיכם שירות מצוין ומוצר ייחודי שימצב את העסק שלכם בצמרת.

  4. מערכת אחסון אתר וניהול תשתית טכנית איכותית

    אם כבר השקעתם באתר, ההשקעה בתשתית הטכנולוגית שמטרתה לקדם את האתר והעסק שלכם חשובה מאין כמוה. כלומר אחסון מהיר של האתר שלכם, מערכת ניהול אתר טובה, בעלת אפשרויות עריכה של הקוד, ונגישות לטיפול בכל בעיה טכנית שצריך לטפל בה.למה זה חשוב? כי השאיפה שלך היא שהאתר יענה על הדרישות הטכניות של גוגל, כדי שהאתר שלך יזרום בצורה הכי טובה ומהירה שאפשר במנוע החיפוש של גוגל. בנוסף, אתר בעל תשתית טכנית איכותית וטובה יהיה נגיש וידידותי יותר לגולשי האתר – יענה על הצורך של הגולשים וישרת את הלקוחות שלך על הצד הטוב ביותר.

  1. אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש 

    שיפור באופן תדיר והתאמה של האתר שלכם  לדרישות של הטכניות של מנוע החיפוש גוגל – הוא חלק מרכזי וחשוב. על קצה המזלג, פעולות האופטימיזציה העיקריות הן: הגדרה וכתיבה של כותרות ותיאורי הדפים באתר שלכם בצורה מיטבית שמותאמת לקהל היעד שלכם, שמטרתה לשפר מהירות, בדיקת ארכיטקטורה נכונה של  דפי האתר,  טיוב קישורים פנימיים ועוד.

  2. קידום אתרים אורגני באמצעות סיגנלים מרשתות חברתיות

    כל הפעולות שהגולשים מבצעים בכדי להפיץ תכנים מגוונים ברשתות החברתיות. סיגנלים נתונים לשינוי בהתאם לרשת החברתית, כך למשל: הסיגנלים של האינסטגרם הם: תגיות, לייקים ועוקבים, והסיגנלים של פייסבוק הם: שיתופים ולייקים.מה המטרה? לשתף את תוכן האתר שלכם ברשתות החברתיות, כדי להגביר את החשיפה של הגולשים לאתר ולהעלות את רמת הדירוג של האתר בגוגל.

  1. קישורים חיצוניים כתבות יחסי ציבור

    עוד כלל ברזל חשוב, קישור של האתר שלכם (כלומר כתובת האתר) באתרים חיצוניים יכול לסייע רבות בקידום האתר. אז אם יש לך מגוון של תוכן, סרטונים או פרסומים באתרים חיצוניים כדאי לך לשים את הקישור שמוביל אל האתר שלך, וזה על מנת לקדם את תנועת הגולשים באתר.חשוב לקחת בחשבון שככל שתחום העיסוק שלכם תחרותי יותר – כך הצורך שלכם בקישורים חיצוניים יהיה גדול יותר. זה המקום להיות יצירתיים לפרסם בפורומים, לבצע שיתופי פעולה, לפרסם באתרים המיועדים לפרסום וכדומה. קישורים חיצוניים של האתר נחשבים בעיני גוגל כהמלצה על האתר, הקישורים יחשפו את האתר שלכם בפני הגולשים, גוגל תתחיל להתעניין בכם יותר – דבר שיקפיץ את הקידום האורגני של האתר.

לסיכום

עד כאן שבעת כללי הברזל לקידום אתרים אורגני. מקווה שהצלחתי לעשות לך קצת סדר בבלגן. בכל אופן אני פה בשבילך לכל שאלה, אשמח לעזור לך לקדם את העסק שלך לעמודים הראשונים בגוגל, להגדיל את מעגל הלקוחות ולהרוויח יותר!

לפרטים נוספים צרו קשר לירן לייבוביץ קידום אתרים ושיווק אסטרטגי

 בהצלחה!

liran-thumb

אודות הכותב

חי, נושם וגולש אסטרטגיה ושיווק דיגיטלי למעלה מעשור. מאסטר של קידום אורגני, שמתבל עם ממומן כשצריך. בעל ידע משפטי נרחב ותואר בעריכת דין שמאפשרים הבנה מעמיקה של החוקים, הרגולציות וההשלכות של כל מה שקשור בפרסום באינטרנט. גר בנתניה אבל מרגיש בבית בכל מקום שיש בו wifi.

אני מוכן לפרויקט חדש ונראה לי שזה הולך להיות

הפרויקט שלך!

רק כמה פרטים קטנים, כדי שאוכל לחזור אליך ASAP ונתחיל לעבוד

באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר