arrows.png

פרסום ממומן
בפייסבוק

משלימים את הקידום האורגני (SEO)
עם פרסום בפייסבוק

מהרגע שהרשת החברתית הגדולה והמצליחה (מעל 2.5 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם!) נכנסה לחיינו – השתנו הכללים. בתחום קידום האתרים, הממשק של פייסבוק נותן לנו אפשרות יוצאת דופן להוסיף לקידום הממומן גם ניהול של קמפיינים פרסומיים בתקציב צנוע, והוא הכי יעיל כשהוא נלווה לקידום האורגני באינטרנט. 

לקוח: ותגיד… מה לגבי כל המודעות האלה, הקטנות בצד, שקופצות לי בפייסבוק? 

אני: יש גם בתוך הפיד.

לקוח: נכון, נכון… מאז שאשתי ילדה, אני רואה כל הזמן פרסומות על מוצצים, כריות הנקה, חיתולים… 

אני: קודם כל מזל טוב, ושנית – טוב ששאלת, בנוסף לקידום האורגני אני מפרסם גם בפייסבוק 🙂

למה כדאי
לפרסם בפייסבוק?

facebok-2.png

פילוח קהלים (טירגוט, בלועזית) – הרשת החברתית מגלה לנו המון מידע על המשתמשים שלה: גיל, מגדר, מקום מגורים, השכלה, תחביבים, שיוך לקבוצות, גם התמונות שאנחנו מעלים חושפות אינפורמציה… כאשר מנהלים קמפיין בפייסבוק, מגדירים מראש את קהל היעד (למשל הורים טריים לתינוק), ואז מנתבים את הפרסומות כך שיגיעו רק לאנשים הרלוונטיים. 

פרסום ממוקד יניב לך תוצאות טובות יותר ויעלה לך פחות כסף, מאשר פרסום לקהל יעד שרוב מאפייניו לא ידועים. לדוגמא: מודעת מבצע של עגלת תינוק, שכל קוראי העיתון נחשפים אליה, אבל רק לחלק קטן מהם נולד עכשיו תינוק. 

הגברת חשיפה – פייסבוק מאפשרת (שלא לומר מעודדת…) סוגי פרסום שונים שיכולים לסייע לעסק שלך לצמוח: הגדלת מספר הלייקים בעמוד, השתתפות גולשים (אנגייג'מנט), יותר קליקים ופניות (לידים) לאתר, הפניה לאפליקציית המובייל של העסק, קידום של הצעות עסקיות ואירועים. תכנון נכון של אסטרטגיית החשיפה לעסק שלך, תשאיר לך לא מעט כסף בקופה. 

אופטימיזציה – הפרסום בפייסבוק מאפשר בקרה וביצוע שינויים באופן שוטף. כדי להגיע לתוצאות שאנחנו חותרים אליהן, ניתן לשנות בכל רגע את החשיפה לקהלים השונים, את המהלכים הקריאייטיבים, שיטות התמחור ועוד. החוכמה היא לנהל את הקמפיין בצורה כזו, שיעילותו תלך ותשתפר כל עוד הוא באוויר. 

פוסט-קמפיין  – אחרי שהקמפיין בפייסבוק מסתיים, מצטברים המון נתונים. החוכמה היא לדעת איך לקרוא אותם ולהפיק מסקנות לגבי סוגי התכנים והפילוח שלהם. או במילים אחרות, להבין מה השפיע בצורה הטובה ביותר על קהל היעד שלך, כך שבקמפיין הבא יהיו לך עוד יותר לידים! 

קמפיין איכותי בפייסבוק הוא קמפיין שמשרת את המטרה שלשמה הוא עלה לאוויר (מכירות, הגברת מודעות וכו'), הוא קמפיין שטורגט לקהל היעד כמו טיל מונחה, קמפיין שלאורך כל הדרך עבר מקצי שיפורים, ובעיקר קמפיין שהלקוח הרוויח ממנו את המקסימום וצוקרברג את המינימום… 

אני מוכן לפרויקט חדש ונראה לי שזה הולך להיות

הפרויקט שלך!

רק כמה פרטים קטנים, כדי שאוכל לחזור אליך ASAP ונתחיל לעבוד

באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר