מהן חמש הפעולות שיהפכו אותך לאוטוריטה בתחומך?

תוכן עניינים

השקעת זמן רב במטרה להוביל אנשים לאתר העסקי שלך, אך אלה שביקרו בו נוטשים וכנראה שגם לא יחזרו,  זה ללא ספק מתסכל ומאכזב. למרות כל ההשקעה הרבה שלך כמות התגובות, השיתופים, המכירות, המנויים והמבקרים – נמוך עד כדי מביך.

לעיתים זה מרגיש שלאנשים לא איכפת מהמסר שלך ומהערך המוסף שהוא מביא להם. האם זה ניתן לשינוי? החדשות הטובות הן שכן! אך זה מצריך ממך עבודה קשה ולמידה מתמדת.

כשאנשים יתחילו לראות בך כבעל ידע רב וסמכות בתחום שלך – יהיה כוח בידיך לשנות את פני העסק. אם תהפכו לאוטוריטה בתחומכם – אנשים יקשיבו לכם.

אז איך אפשר להפוך לאוטוריטה בתחומך? כל התשובות במאמר הבא! להלן חמש פעולות הכרחיות בדרך שלך להפוך לאוטוריטה.  

1. העלו את התמונות הנכונות

לעיתים אני נתקל בזלזול בכוחן האדיר של תמונות. "תמונה שווה אלף מילים", תמונה אחת בלבד עשויה לשנות את האופן שבו אנשים רואים אותך. ניתן להשתמש בתמונות על מנת להגביר את הסמכות שלך ולהצטייר בעיני אנשים כאוטוריטה בתחומך. 

ניתן לעשות זאת בדרכים מגוונות ויצירתיות, ולהעלות תמונות נכונות בהתאם לנישה שלך – תוכל להשתמש בתמונות שיש ברשותך או לצלם תמונות בהתאם. ראו דוגמה מעניינת לאתר שיווק שותפים Blogging Cage שבה התמונה מתאימה לנישה הספציפית.

באמצעות הצגת תמונה שבה רואים אותך מול קהל ניתן להבין שאנשים מעוניינים להקשיב לך ונראה כי יש לך מומחיות וידע מסוים שיוצרים סמכות בנישה שלך.

שימוש בתמונות מהווה עולם יצירתי ורחב שיש לו אינספור אפשרויות שיסייעו לך להפוך לאוטוריטה בתחומך. האם יש לך הסמכה כמורה לריקוד? מומלץ לפרסם תמונה של ריקוד עם קבוצת הלימוד, האם יש לך הסמכה כמורה לפילאטיס? כדאי להעלות תמונה משיעור פילאטיס. אם את מרצה לקהל? תעלי תמונה מההרצאה שלך וכן הלאה.

2. כתבו חקר מקרה (case study)

חקר מקרה הינו עוצמתי מאוד, באמצעותו ניתן להראות לאנשים שיש לך חותמת בהשגת תוצאות – עבור עצמך או עבור מישהו אחר, ואין ספק שאדם שיכול להשיג תוצאות נחשב לאוטוריטה בתחומו.

יש דרך נכונה או שגויה לכתוב חקר מקרה. הדרך השגויה היא גדושה במסה של טקסט ללא הוכחה וסימוכין. לעומת זאת, הדרך הנכונה לחקר מקרה היא לתת הוכחה חזותית לכל דבר שתוכל לחשוב עליו .

לדוגמה, תסתכלו בפוסט ניל פאטל 100 מחקרי מקרה למיטוב המרות ותראו שיש לא מעט צילומי מסך שהוספתי על מנת להציג את התהליך, לתת דוגמה מהשטח ולהוכיח את התוצאות שמצביעות אודות הניסיון והמוניטין בתחום ומוכיחות שאתם באמת מבינים במה שאתם עושים.

דוגמה נוספת: חברת leadquizzes שמספקת פלטפורמה לחידונים ולסקרים לאתרים יצרו דף עם כל חקר המקרים שלהם והפכו אותו לבולט במיוחד, הדף נמצא למעלה ליד הלוגו שלהם ולא ניתן לפספס אותו.

3. פרסמו המלצות

המלצות עובדות בצורה טובה אבל הן נחשבות לקשות להשגה, אלא אם משתמשים בטריק פשוט. אם האתר שלך מספק ערך מוסף לאנשים, אחת לכמה זמן יתקבל מייל מאדם שרוצה להודות לך – זה הרגע המושלם להציג את ההמלצות שלך. כדאי לבקש מהאדם ששלח לך את ההמלצה רשות לפרסם אותה באתר שלך, רוב הסיכויים שהוא יסכים.

זה עובד גם אם מקבלים הודעה בפייסבוק, בטוויטר או באינסטגרם, ברגע שיש לך את כל ההמלצות הללו ולאחר שקיבלת אישור רשום מהלקוח לפרסם אותן, רצוי להשתמש בהן באופן בדף הבית, בסרגל הצדף בעמוד אודות, במיילים ובדפי נחיתה.

4. התרועעו עם מומחים אחרים בתחומכם

המוח האנושי, באופן לא מודע, נוטה לשפוט אדם על סמך הסובבים שלו. לכן, אם יש לך אינטראקציות עם מומחים אחרים בתחומך, תהיה מזוהה איתם – כך אנשים יתפסו אותך גם כסמכות. נכון שבילוי עם המומחים בנישה שלך עשוי להיות די קשה – אבל אין צורך!

חשוב רק להראות אינטראקציה איתם. הדרך הפשוטה ביותר היא לראיין כמה מומחים מהתחום שלך. במרבית המקרים מדובר בפרסום חינמי עבורם ולכן רוב הסיכויים שהם יענו להזמנתך לראיון בחיוב.

אם אתם משתייכים לאנשים ש"נחבאים אל הכלים" ופחות אוהבים להתבלט ולדבר אתם יכולים גם לערוך ראיון בכתב, מדובר בשתי דרכים שונות המובילות לאותה התוצאה – אנשים יעשו את החיבור החיובי בינך לבין המומחה המרואיין, דבר שיחזק את הסמכות שלך.

5. הציגו את התעודות שלכם

למרבה האירוניה כשאנשים הולכים לראיונות עבודה, הם מכינים את הרזומה שלהם, הישגים, לימודים אקדמיים, תואר ועוד.

אולם, כשאנשים בונים אתר – הם נוטים לשכוח מכל זה ו"להצטנע".

מדובר בטעות מהותית!

חשוב שתחשפו את כל ההישגים שבידיכם!

תואר אקדמי, תעודות, הסמכות שונות, הצטיינות וכדומה.

כל מידע כזה ברזומה יגדיל באופן אוטומטי את הסמכות שלך בעיני אנשים. 

הגשימו חלום, תשקיעו ותהפכו למומחים בתחומכם!

לסיום, עכשיו זה הזמן שלך יותר מתמיד להיות האוטוריטה שתמיד חלמת להיות. אפשר לתת משקל לזה ש"מתעלמים מכם" או ש"נכשלתם במשימה", ולחילופין אפשר לעבוד במרץ על בניית הסמכות שלכם ולהפוך לאוטוריטה.

תארו לעצמכם איך זה מרגיש שאנשים באים להתייעץ איתכם, איך זה מרגיש שיש לכם מעריצים ומעגל לקוחות גדול, אין ספק שזו תחושה מצוינת של סיפוק והצלחה, אז קדימה הגיע הזמן שלך להשיג את כל זה, בהצלחה לירן לייבוביץ קידום אתרים 

liran-thumb

אודות הכותב

חי, נושם וגולש אסטרטגיה ושיווק דיגיטלי למעלה מעשור. מאסטר של קידום אורגני, שמתבל עם ממומן כשצריך. בעל ידע משפטי נרחב ותואר בעריכת דין שמאפשרים הבנה מעמיקה של החוקים, הרגולציות וההשלכות של כל מה שקשור בפרסום באינטרנט. גר בנתניה אבל מרגיש בבית בכל מקום שיש בו wifi.

אני מוכן לפרויקט חדש ונראה לי שזה הולך להיות

הפרויקט שלך!

רק כמה פרטים קטנים, כדי שאוכל לחזור אליך ASAP ונתחיל לעבוד

באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר