מקרה בוחן: אתר עו"ד עמית סלע
כל המילים המקצועיות יכולות לבלבל, בגלל זה אני רוצה לתת דוגמא, ולספר לך על לקוח שלי.
עו"ד עמית סלע שהגיע אלי עם אפס נוכחות אינטרנטית, לא דורג בשום מילה במנועי החיפוש והגיע תוך 8 חודשים לעמוד הראשון בגוגל ולמקומות הראשונים במילים אסטרטגיות!
מה עשינו?
קודם כל, הפשלנו שרוולים ולקחנו נשימה כי קידום אתרים לעורכי דין זו לא עבודה של יום-יומיים, אלא תהליך שדורש סבלנות, יצירתיות, מחקר ועדכון שוטפים. ואחרי שאמרתי את זה, אגש לתכל'ס:
השלב הראשון – מחקר:
- מחקר מילות מפתח – למידת שוק עורכי הדין בו מתחרה הלקוח, והתמקדות במילות המפתח הממירות ביותר.
- מחקר תוכן – למידה ופיתוח תוכן איכותי מעולם המשפט, שמעניין את הלקוחות הפוטנציאלים.
- מחקר קישורים ופרסום כתבות יח"צ – לטובת העלאת הנוכחות ברשת.
השלב השני – אופטימיזציה:
- אופטימיזציית מהירות – לאתר מהיר יותר.
- אופטימיזציית תוכן – לשיבוץ מילות מפתח ממירות בתכנים.
- אופטימיזציית קוד – תגיות מטא, תיאורים כותרות ועוד.
השלב השלישי – הרמת כוסית ופעילות שוטפת לשימור ושיפור המצב הקיים
אחרי שמונה חודשים של עבודה מאומצת, הרגשתי שאני הולך להתפוצץ מגאווה! עורך הדין הגיע למקומות הראשונים בביטויים ממירים. רואה בצילום המסך פה למטה את התוצאה של עו"ד עמית סלע? היא הופיעה במקום הראשון כשיותר מ-1,000 גולשים חיפשו את הביטוי "עורך דין מקרקעין".
עוד ביטוי שהוביל לתוצאות גבוהות היה "עורך דין נדלן" שהוביל אותנו עם 720 חיפושים למקום הראשון, והנה ההוכחה:
הגענו גם לשליטה מוחלטת בתוצאות החיפוש עבור הביטויים הרלוונטים כמו שאפשר לראות כאן: